8.4. Palīdzība un tehniskais atbalsts

Uzdot jautājumus par sistēmas lietošanu var rakstot uz [email protected] vai nosūtot ziņu caur “Palīdzības pogu” lietotāja profilā un caur Facebook Messenger.

Sūtīt ziņu caur “Palīdzības pogu”:

A blue and white question mark

Description automatically generated

Nospiežot uz “Palīdzības pogu” atvērsies logs “Palīdzības centrs”



 

Nospiežot uz “Pats.lv Info centrs” tiek atvērts logs ar saitēm uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, pats.lv lietošanas rokasgrāmatu, Video un bloga rakstiem.

Nospiežot “Sazināties”, atvērsies logs “Uzdot jautājumu”, kur var ierakstīt savu jautājumu vai ierosinājumu, kā arī pievienot ekrāna attēlu vai video. Nospiežot uz “Nosūtīt” jautājums tiks nodots pats.lv speciālistiem.

A screenshot of a phone

Description automatically generated

Nospiežot uz pogu “Čats”, var uzdot jautājumu mūsu virtuālajam asistentam:

 


 

Mūsu speciālisti atbildēs uz Jūsu jautājumiem saistībā ar sistēmas lietošanu 1 darba dienas laikā.  

Kā arī jebkurš saimnieciskās darbības veicējs par nodokļiem, termiņiem, deklarācijām, saimnieciskās darbības konsultācijām var vērsties VID gan rakstiski, gan telefoniski.