2.4. Abonements

Šeit var redzēt visus savus iegādātos abonementus par PATS.LV sistēmas lietošanu, kā arī apskatīt katru apmaksas rēķinu katram maksājumam.

Maksājumi ir attēloti tabulas veidā, kurā pārskatāmi ir redzams katrs apmaksāts periods, plāns, apmaksas datums, summa un maksājuma dokuments.

Mans abonements 

Sadaļā “Mans abonements” ir iespēja iegādāties PATS.LV abonementu.

Ir pieejami 3 abonementu plāni – BASIC, PRO un PREMIUM.

Augšā pa vidu var izvēlēties apmaksas perioda biežumu nospiežot uz attiecīgās pogas "Reizi mēnesī” vai “Reizi gadā”.

Ja izvēlētais periods ir “reizi mēnesī”, tad par nākamo periodu katru mēnesi tiks norakstīta maksa par abonementu datumā, kad veikta pirmā apmaksā (piem., ja pirmā apmaksā veikta 28.datumā, tad arī turpmākas apmaksas tiks veiktas 28. datumā), bet ja periodiskums ir izvēlēts “reizi gadā”, tad par nākamo periodu tiks norakstīta summa pēc gada no pirmās apmaksas.

Piemērs:

  1. Lietotājs veic apmaksu par pirmā abonementa iegādi 15. martā un izvēlētais periods ir “reizi mēnesī”. Apmaksātais periods: no 01.marta līdz 31.martam. Nākamais maksājums – 15.aprīlis.
  2. Lietotājs iegādājās pirmo abonementu 2024.gada 20.novembrī un izvēlētais periods ir “reizi gadā”. Apmaksātais periods: no 2024.gada 01.novembra līdz 2025.gada 31.oktobrim. Nākamais maksājums 2025.gada 20.novembrī.

Izvēloties abonementa veidu jāspiež poga “Abonēt” uz vēlamā plāna. Nākamajā logā atvērsies lauki maksājuma kartes datu ievadīšanai. 

Atlaides piemērošana. Kreisajā ekrāna pusē ir iespēja ievadīti Reklāmas jeb PROMO kodu, ja Jums tāds ir, ievadot kodu ailē "Pievienojiet reklāmas kodu". Kā arī iespēja ietaupīt, ja izvēlaties gada abonementu mēneša abonementa vietā. 

Tālāk ir jāievada Jūsu maksājuma kartes datus: 

- Kartes numurs 

- Kartes derīguma termiņš 

- CVC kods 

- Uz kartes norādītais vārds 

- Valsts vai reģions 

Papildus, ir iespēja saglabāt Jūsu datus, lai nākamajā reizē nebūtu atkārtoti jāautentificējas (ar Link starpniecību). Šajā gadījumā ir jāatķeksē "Droši saglabāt manu informāciju, lai norēķinātos ar 1 klikšķi" un jānorāda savs telefona numurs, lai reģistrētos ar Link.

Kad kartes dati ir ievadīti, spiediet pogu “Maksāt un abonēt” un sekojiet tālākām instrukcijām. 

Ja tomēr pārdomājāt un nevēlaties apmaksāt abonementu, tad Jūsu pārlūkprogrammā spiediet pogu “Atpakaļ”. 

Apmaksājot abonementu, tā darbības laiks ir no tekošā mēneša 01 datuma līdz mēneša pēdējai dienai (ieskaitot). Tas attiecas gan uz mēneša, gan uz gada abonementiem. 

Abonements tiek pagarināts automātiski (ja netiek atcelts pirms ieplānota maksājuma datuma).

Ja no kartes nav iespējams norakstīt nepieciešamo summu, tad sistēma to mēģinās izdarīt atkārtoti pēc 1-3 dienām. Pēc vairākiem nesekmīgiem mēģinājumiem abonements tiek atcelts un pieejamie pakalpojumi var tikt ierobežoti un pēc 3 mēnešiem profils var tikt bloķēts un pat dzēsts. Tāpēc katrs sistēmas lietotājs ir atbildīgs, lai nepieciešamajā brīdī karte būtu aktīva un uz tās būtu pietiekoši daudz līdzekļu izvēlētā abonementa apmaksai.

Informācijai! Pēc apmaksas veikšanas par abonementu, darījums tiek automātiski reģistrēts sadaļā “Izdevumi”. Gadījumā, ja PATS.LV ir pievienots bankas konts, bankas transakcijai ir jāpaliek bez apstrādes vai arī automātiski izveidotājā darījumā kā maksājuma veids ir jāizvēlas “Nav” un tad sasaistīt darījumu ar bankas transakciju.

 

Abonementa maiņa.

Abonementu var mainīt jebkurā brīdī sadaļā “Mans abonements”. 

Lai pārietu no viena plāna uz citu, sadaļā “Mans abonements” ir jānospiež “Atjaunināt abonementu”.

Tad jāizvēlas vajadzīgo abonementu. Pārejot uz abonementu ar lielāko mēneša/gada maksu būs jāapmaksā tikai starpība, bet pārejot uz abonementu ar mazāko mēneša/gada maksu, jau samaksāta summa tiks ierēķināta pie jauna abonementa iegādes.

Abonementa atcelšana un naudas atgriešana 

Lai atceltu abonementu profila sadaļā "Abonements", jānospiež uz MANS ABONEMENTS -> Atvērtajā logā jānospiež “Atcelt abonementu”.  

 

Saskaņā ar Vincit Pats sistēmas lietošanas noteikumu punktu 5.7. gadījumā, ja tiesiskās attiecības starp Pusēm tiek izbeigtas pēc Lietotāja iniciatīvas, Lietotājs zaudē Sabiedrībai samaksāto atlīdzību par Sistēmas lietošanu un saistītajiem pakalpojumiem pilnā apmērā un Sabiedrībai nav pienākuma atmaksāt to Lietotājam. Tomēr mēs vienmēr esam gatavi izskatīt lietotāja pieteikumu individuāli par iespējamo atmaksu 50% apmērā. 

Noteikumi un kritēriji, pēc kuriem tiek veikta atmaksa: 

Atmaksa tiek atgriezta tikai 50% vērtībā gadījumos, ja izpildās kāds no zemāk minētajiem kritērijiem: 

a. Periodā, par kuru tiek prasīta atmaksa, nav ievadīts neviens darījums un netika lejupielādētas atskaites  

b. Ja lietotājs ir maksājis vismaz 3 mēnešus vai vienreiz iegādāts gada abonements 

 

Abonementu apraksti:

BASIC 

BASIC plāna ietvaros ir pieejamas sekojošas funkcijas: 

  • Ērta ieņēmumu un izdevumu uzskaite; 
  • Automātiska saimnieciskās darbības žurnāla aizpildīšana; 
  • Automātisks sociālo iemaksu, PVN aprēķins un atskaišu sagatavošana, IIN datu sagatavošana; 
  • MUN deklarācija mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem; 
  • Rēķinu izveide (5 rēķini kopumā); 
  • Čeku skenēšana (5 mēnesī); 
  • Piedāvājuma izveide ar ērtāku apmaksas saņemšanu (5 apmaksas). 
  • Darījumu uzskaite sākot ar tekošo mēnesi 

PRO 

  • PRO plāna ietvaros ir pieejamas sekojošas funkcijas: 
  • Ērta ieņēmumu un izdevumu uzskaite; 
  • Automātiska saimnieciskās darbības žurnāla aizpildīšana; 
  • Automātisks sociālo iemaksu, PVN aprēķins un atskaišu sagatavošana, IIN datu sagatavošana; 
  • MUN deklarācija mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem; 
  • Darījumi par iepriekšējo periodu no 2019. gada sākuma; 
  • Rēķinu izveide un izrakstīšana neierobežotā daudzumā; 
  • Čeku skenēšana neierobežotā daudzumā; 
  • 5 rēķinu un piedāvājumu apmaksas pieprasījumi kopumā; 
  • Bankas konta pieslēgšana izrakstu automātiskai saņemšanai; 
  • Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins; 
  • Analītikas padomi izdevumu norakstīšanai. 

PREMIUM 

  • PREMIUM plāna ietvaros ir pieejamas sekojošas funkcijas: 
  • Ērta ieņēmumu un izdevumu uzskaite; 
  • Automātiska saimnieciskās darbības žurnāla aizpildīšana; 
  • Automātisks sociālo iemaksu, PVN aprēķins un atskaišu sagatavošana, IIN datu sagatavošana; 
  • MUN deklarācija mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem; 
  • Darījumi par iepriekšējo periodu no 2019. gada sākuma; 
  • Rēķinu izveide un izrakstīšana neierobežotā daudzumā; 
  • Čeku skenēšana neierobežotā daudzumā; 
  • 40 rēķinu un piedāvājumu apmaksas pieprasījumi mēnesī 
  • Bankas konta pieslēgšana izrakstu automātiskai saņemšanai; 
  • Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins; 
  • Analītikas padomi izdevumu norakstīšanai; 
  • Jautājumi nodokļu ekspertam 

 

 

 

Vai raksts bija noderīgs?